صفحات ویژه
آمار سایت
تعداد مطالب: 406
تعداد نظرات: 25
کاربران: 4 نفر
بازدید امروز: 276
بازدید دیروز: 214
بازدید هفته: 490
بازدید این ماه: 3044
بازدیدهای سال: 3624
کل بازدیدها: 198037
امروز:

مسابقه وبلاگ برتر

تاریخ:یک شنبه 27 بهمن 1392 / زمان:13:27

دانلود مطاللب اموزشی درباره ی فیزیک و واختر و نظریه ی مهبانگ

فیزیک (به زبان یونانی φύσις، طبیعت و φυσικῆ، دانش طبیعت) علم مطالعهٔ خواص طبیعت است. این علم را عموماً علم ماده (Matter) و حرکت و رفتار آن در فضا و زمان، با در نظر گرفتن مفاهیمی همچون انرژی، اندازه حرکت، نیرو و بسیاری از عوامل دیگر می‌دانند. این ماده (Matter) می تواند از ذرات زیر اتمی تا کهکشان‌ها و اجرام بسیار بزرگ آسمانی باشد. این علم از مفاهیمی مانند انرژی، نیرو، جرم، بار الکتریکی، جریان الکتریکی، میدان الکتریکی، الکترومغناطیس، فضا، زمان، اتم و نورشناسی استفاده می‌کند. اگر بطور وسیع تر سخن بگوییم، هدف اصلی علم فیزیک بررسی و تحلیل طبیعت است و همواره این علم در پی آن است که رفتار طبیعت را در شرایط گوناگون درک و پیش بینی کند.فیزیک یکی از قدیمی ترین رشته‌های دانشگاهی است و شاید قدیمی ترین مبحث آن را بتوان نجوم و اخترشناسی نامید. مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد هزاران سال پیش از میلاد مسیح، اقوامی همچون سامری‌ها و همچنین اقوامی در مصر باستان و اطراف ایندوس، تحقیقات و درک اندکی از حرکت خورشید، ماه و ستارگان داشته‌اند.

بازدید: 265 ادامه
تاریخ:شنبه 26 بهمن 1392 / زمان:14:47

 روستایی عجیب و رویایی بر فراز ابرها + تصاویر

روستای فیلبند,عجایب طبیعی,فیلبند مرتفع ترین روستای ییلاقی

روستای فیلبند یکی از زیبا‌ترین روستا‌های مناطق جنوبی بابل و آمل است که مسیر دسترسی به آن از جاده هراز، 25 کیلومتری جنوب آمل به سمت شرق و به سمت سنگچال جدا می‌ شود.
آب و هوای این روستا به گونه ای است که پیش بینی های هواشناسی در مورد آن اصلا قابل اعتماد نیست و در یک روز ممکن است شاهد چندین پدیده جوی باشید و تنها به فاصله چند ساعت هم برف هم باران و هم آفتاب را ببینید.

دیدن ادامه ی مطالب وعکس ها درادامه ی مطلب

بازدید: 232 ادامه
تاریخ:پنج شنبه 24 بهمن 1392 / زمان:19:10

طراحی حیرت انگیز حروف با ویژگی های انسانی

طراحی حیرت انگیز حروف با ویژگی های انسانی (8 عکس)

مجموعه شگفت آوری که در ادامه خواهید دید توسط مدیر خلاق «JC Debroize» ایجاد شده است. او و همکارانش در استودیو طراحی گرافیک «Kerozen» حروف انگلیسی حیرت انگیز و فوق العاده زیبایی را با ویژگی های انسانی طراحی کرده اند. ویژگی هایی مثل پوست، مو، چشم و حتی ریش در طرح های بینظیر این استودیو به زیبایی به چشم می خورد

ادامه ی عکس ها در ادامه ی مطلب

بازدید: 429 ادامه
تاریخ:پنج شنبه 24 بهمن 1392 / زمان:19:1

8 کرم که از دیدن آن وحشت خواهید کرد

8 کرم که از دیدن آن وحشت خواهید کرد

دیدن ادامه ی عکس ها در سایز بزرگتر در ادامه ی مطلب

بازدید: 409 ادامه
تاریخ:پنج شنبه 24 بهمن 1392 / زمان:18:53

 تغذیه‌ خوب علیه آلودگی هوا

تغذیه‌ علیه آلودگی هوا, میوه و سبزی, تغذیه سالم

از همان‌جایی که نشسته‌اید، نگاهی به بیرون بیندازید. آسمان چه رنگی است؟احتمالا رنگ اصلی آسمان هم بتدریج یادمان خواهد رفت و به همین آسمان دودگرفته عادت خواهیم کرد. جرات می‌کنید پنجره را باز کنید؟ جرات می‌کنید چند نفس عمیق بکشید و هوایی تازه کنید؟ به نظرتان حال ریه‌های ما در این هوا چطور است؟ دراین هوای دودآلود با این ریه‌های سیاه از گرد و غبار باید چه‌کار کنیم و چطور مانع ابتلا به انواع بیماری‌ها شویم؟

دیدن ادامه ی مطالب و عکس ها در ادامه ی مطلب

بازدید: 362 ادامه



در اين سایت
در كل اينترنت
ابزارک های سایت
RSS